Zamów dietetyczną wersję pizzy!

Zamów dietetyczną wersję pizzy!

Już od jakiegoś czasu starasz się zadbać o swój wygląd zewnętrzny i zdrowie. Postanowiłeś przejść na dietę i trzymasz się jej już od kilku tygodni, jednakże mimo iż zdrowe posiłki naprawdę ci smakują, czasem masz ich serdecznie dość i wolałbyś zjeść na kolację dużą pizzę, zamiast po raz kolejny raczyć się warzywną sałatką. Pamiętaj jednak, że nawet smaczne włoskie jedzenie nie musi zrujnować twojej diety. Musisz tylko inteligentnie je zamawiać i tak manewrować jedzeniem, by ostatecznie miało ono jak najmniej kalorii.

Sam pomyśl więc przez chwilę, które elementy wpływają najmocniej na kaloryczność włoskich placków. Jednym z nich jest oczywiście ciasto. Tworzone zawsze ze zwykłej mąki pszennej nie ma niemalże żadnych wartości odżywczych. Jest bezwartościowym zapychaczem, który tylko w teorii zaspokaja twój głód – już po parunastu minutach od zjedzenia takiej pizzy znów czujesz się głodny, tracisz energię, a twój nastrój zaczyna się pogarszać. Poszukaj więc takich pizzerii lub lokali gastronomicznych (https://www.pizzadalmacja.pl/informacje/restauracja-wloska-bydgoszcz-dalmacja), w których będziesz mógł zamówić pizzę na spodzie pełnoziarnistym. Skup się także na dobraniu do niej odpowiednich dodatków. Bo prawdziwy przepis na pizzę nie musi składać się z gigantycznej ilości sera żółtego. Sam wiesz, że jest on tłusty i wysokokaloryczny. Ten dodawany do pizzy nie ma też prawie żadnych wartości, bo pizzerie, chcąc oczywiście zaoszczędzić, korzystają z najgorszych jakościowo składników. Kupują ser żółty kosztujący kilkanaście złotych za kilogram, a w tej cenie po prostu nie da się dostać porządnego prawdziwego produktu. Znacznie lepszym wyborem będzie więc klasyczna mozzarella. Koniecznie sprawdź, w jakiej pizzerii możesz ją dostać.

A jeśli mimo wszystko obawiasz się, że po zjedzeniu takiej zamówionej pizzy twoja waga automatycznie się podwyższy, sam zrób pizzę w Bydgoszczy i zadbaj o to, by była ona jak najbardziej dietetyczna. Naucz się wykonywać ciasto z mąki żytniej lub razowej i zastąp żółty ser prawdziwą mozzarellą. Taką niskokaloryczną pizzę możesz jeść spokojnie nawet raz w tygodniu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *